Fatmaaldmr merhaba canım bende yaptırdım ama bi sakıncası yok tam tersi hani bu forumda herkes doktor ya yok bebeğin ölür falan saçma sapan kimseyi takma önemli olan doktorunun yaptır veya yaptırma demesi internetede fazla güvenme doktoruna sor aklında bişi varsa ben herşeyi sordum bişi olurmı sorun olurmu benim doktorum hiçbir sorun olmıycagını tam tersi yapılmassa hem benim hem bebeğin şeker hastası olucagını ama eğer şekerim varsa bu dediklerim iri bi bebek dogurabilecegimi ve erken Doğum olabilecegini söyledi o kadar hiç kafana takıp stres yapma doktoruna sor gerekli cevabı verir burda aklın çok karışır 🙏🏻☺️💓