Gulusenserhat1 Merhabalar 26 haftadayım ne yersem ne içersem içeyim hiç bir faydası yok içime kor ateşleri atıyorlar sanki doktorum miğde şurubu verdi kullanıyorum 1-2 saat iyiyse sonra yine başlıyor 😣
aysun_35 gurcem 5 haftalıkken verdi doktor bana da belli bı sure kullanın dedi . sabahları mide yanmasıyla uyanıyordum çok kötüydüm
gurcem aysun_35 valla kuzum benım doktorumda verdı ıste ben cok kusuyordum cok kusmak ıyı degıl vıtamınler gıdıyor beslenemıyorsun cunku ben bu hapı ınan uc gun falan ıctm benı baya ıyılestrdı o ana kadar öluyor gıbıydım