Essem Merhaba hanımlar ben bugün çiğ sütü kaynattım soguyunca tencerenin kapağını kapatıp dolaba koydum tencere kapağının altindaki vidadan paslı su damlamış fakat kaymaktan alta gecmemis kaşıkla aldım ama yine de sütü icip icmemekte teteddut ettim bebege zarari olur diye zararı olur mu acaba
Essem ozg96 ben de içim rahat etmedi içmedim. Kendim için olsa neyse de bebek için endiselendim. Zaten paronayak bi insan oldum. Her an bebegime bişey mi oldu iyi mi diye düşürmekten biseyleri yemeye korkar oldum