Lamiya1997 Iyi aksamlar. Lutfen yardimci olurmusunuz?ben dgumdan 45gun sonra 3aylik iyne yaptirdim. Ve 3ay sonraya gun verdi yine gel dedi. 7ekimde yine gittim iyne oldum. Bu kez baska hemsireydi o 2ay 13gun sonraya gun verdi. Ben 1haftadir cok kotuyum ayni ilk hamile oldugum.zamanlardaki.gibi. bugun surekli cikardim koku aliyorum her seyden. Acaba ilk iyneyi yapan hemsire gec zaman verdi hamilemi kaldim??? Ya lutfen yazarmisiniz bogle bisey olabilirmi???
Esarikay Lamiya1997 sanmıyorum canım korunma iğnesinin efektif etkisi var 1 aylık iğne bile 5-6 hafta koruyor ama yine de bir test yap bakalım
Betullmim Vallahi tüplerini bağlatanın bile hamile kalma hikayesini duyduysam niye olmasın derim , test yaptır 😐