Erciciilayda Hanımlar bende kan uyuşmazlığı var ignesini ne zmaan vurulmak gerek vurulmasam birşey olurmu?
Kizkalesi Erciciilayda bizde de var 28.haftada vuruluyor. Dottoruna söylemen gerekiyor. Vurman lazım allah korusun bebeğin pozitifse bebeğin ölü veya sakat doğabilir. İlk çocuğu etkilemiyor deselerdi sen yine de tedbirli ol