Hazanur Tubasim oyle yapicam canim dikkat edicem peki sence iliski yasansa tutmasini daha cok cogaltirmi ?? Insaallah hamilesin canim benim yarin hemen kan ver
Tubasim Hazanur ilk gün olmasın dedi benim doktorum. Doktoruma çok güveniyorum Prof. Aşılamanın ikinci günü olsun dedi
Hazanur Tubasim bende oyle dusundum ben sormayi unuttum doktoruma bu aksam denesek iyi olucak demi canim ?
Tubasim Hazanur evet canım aşılamanın 2.günü mutlaka ilişki olsun.çatlayan yumurta 24 saat canlı kalıyor. O süre içerisinde girmeniz lazım
Guul Tubasim canim insallah hamilesindir. Bende ilk defa asilama olucam bu hafta onum icin cok heyecanliyim insallah isteyen herkes hamile kalir bi an once 🙏
Tubasim Guul allah razı olsun canım allah hepimizin yüzünü güldürsün en yakın zamanda 🤲😍 eğer ben hamile kaldıysam 3 sene sonrasında aşılamayla herkes hamile kalır 😂 Eminim bi çok kişiye umut olcam 🤲 yarın pozitif sonuç alırsam hepinize yazıcam insallah
Hazanur Tubasim maalesef canim esim pek orali olmadi bende zorlamadim hade iyi olmazsa deyip durdu ondan yapmadik artik hayirlisi rabbim buyuk
GozdeBabur Tubasim bence hamilesin 14. Gün şimdiye geçmesi lazım ilaç etkisi. Ne yaptın testi verdin mi ? Düşün ben 12. Gün adet olmuştum.
GozdeBabur Hazanur beklemedeyim hala bugün 7. Günüm. Sanırım belirti aramadığım için hiç birşey hissetmiyorum. 30 kasım gebelik testi tarihim 14. Gün yapabilirim bu sefer erken adet olmazsam. Sen ne yaptın ?
Hazanur GozdeBabur bende beklemedeyim canim bugun 5 inci gun pazartesi gunu oldum asilama test gunum 1 inde benimde canim artik hayirlisi benim buda oburu gibi degil oburu sacma sapan agrilarim vardi bunda pek bisey yok bakalim hayirlisi bekliyoruz canim
GozdeBabur Hazanur hayırlısı canım düşünmüyorum vallahi saldım. Hamile psikolojisine girmek istemiyorum en iyisi bu sanırım bekleyip görelim rabbim hayırlısını versin inşallah
Hazanur GozdeBabur aminn canim bende arada unutuyom ama genede aklima geliyor sanci girince yada bisey olunca ondan artik rabbim en guzelini en sagliklisini en hayirlisini versin hepimize insaallah
Hazanur GozdeBabur haa bu arada her aksam yatsi dan sonra meryem suresini aciyorum bende takip ediyorum kuran dan faydaliymis dene derim canim