Tubasim yok canım işlem sırasında odaya seni tek alıyorlar. sakin ol rahatla çok uzun bir işlem değil. ben şimdi ikinciyi yaptırıcam bakalım tutacak mı hakkında hayırlısı olsun. 2 kez ç. iğnesi ile denedik olmadı agladım sızladım. ilk aşılama da tutmadı bu ay 2, yapıcam toplam da 4 kez olacak üzülüyorum evet ama önceki gbi harap etmiyorum artık diyorum böylesi hayırlı demek ki. rabbim verecek en güzelini demek ki bekletiyor diyorum. içini ferah tut olacak birgün.