Elfsr12 yok hiç şuan çok güzel cildi. Bi tek o benim sıktığım yerde iz kaldı delik gibi. Hatta 11 aylık olan bebekte de çıkmıştı ilk başlarda, hiç ellemedim. Sabahları yüzünü yıkadım suyla. Akşam banyosun yaptırdım. Bazen de pamuk ıslatıp yüzünü sildim yemek yedirdikçe falan. Kendi kendine geçtiler sonra.