Maraslianne
Merhaba arkadaslar.bugun tam 37 haftalik olduk.ogleden beri kasılmalarim var suan yarim saatte 3 defa kasılmam oldu. Hemende gecmiyor 2 dk sürüyor. Kasıklarımda adet olacakmışım gibi bir ağrı da oluyor arada.sizce bu kasilmalarimla ne zamnda gelir bebegim.?
Ztbr
Kuzum kasılmalar dayanılmaz olması lazım dakka tut özele gidiyosan doktorunu ara bı sor bakalım ben sabah 6da adet sancisiyla uyandım tüm gün gayet iyiydik akşam üzeri 4te dayanamadım gittim ağrılar duzensizdi orda suyum patladı akşam 6da doğumum oldu dakika onemli
Maraslianne
Yarım saatte 3 defa oldu en son suan 10 dk oldu 2 defa oldu