HadiceAsaf canım aynı haftalarda benzer ağrım oldu.Doktorum rahmin genişlediğinden dedi.Tuvalete sık çıkman normal ama sürekli baskı gibi alt tarafında bir ağrı varsa bir idrar tahlili yaptır istersen enfeksiyon varsa çıkar zaten.Hem içinde rahat eder:)