Kızlar bugün 100 lük şeker yüklemem yapıldı ve sonuçlarına internetten baktım yarın doktoruma gidicem ama bugün burda bilen biri varsa diye paylaşmak istedim. Daha önce ailemde şeker hastalığı olduğu için 12. Haftamda yapılmıştı yükleme şimdi 25+4üm bugünde yapıldı öncekinde birşey çıkmamıştı ama bugünkü değerler sanki bana biraz fazla gibi geldi yoeumlayabilirmisiniz bilgisi olanlar
https://eksiup.com/p/z5274302mcj4