Yello Kızlar ben salı ve carsmba ovulasyon testı yaptım koyuya yakındı salıyı degerlendırdık ama persembe cuma test yapamadım ılıskıde olmadı ctesı hafıf siliktı sonrakı gunler ıyıce siliklestı ctesı pazarda degerlendırdım sızce kacırdımmı yumurtlamayı😭😭😭
A_y Yello bildiğim kadarıyla spermlerin çoğu kadın vücudunda 72 saat yaşarmış. Bende yumurtlama dönemini takip ederek denemiştim eşimin dedesi vefat edince beklemiyordum ama o ay hamile kalmıştım :)
Blackkcat Yello canım benim,koyu günü değerlendirmişsin,yumurtlamadan sonrayıda değerlendirmişsin tamam 2gün kaçmış ama zaten spermler 3-5gün arası yaşadığı için umut var elbet🥰
Kucukprens06 Yumurtlama dönemi takip edilmemeli bence herşey doğal bir şekilde ilerlemeli çünkü o günleri takip ediyorum derken bilincaliti bunun stresini yaşatıyor beyine ve o durum bile tetikliyor tamamen akışına bırakılmalı derim
A_y Kucukprens06 eğer normal şekilde hamile kalamıyorsa yumurtlama günleri her ay değişiyorsa o testi takip ederek ilerlemesi gerekiyor ama diğer türlü dediğinde çok haklısın.
Blackkcat Kucukprens06 ben fshyi yükselttim resmen stresten,çünkü diğer sonuçlar çok iyiydi fsh12.3e çıktı 6ay içinde,doktor stres kaynaklı yumurta kaliten düştü dedi🤦🏻♀️
Suzii94 Ben 3 yıldır evliyim 3 yıl her ay ovulasyon günleri takip ediyorduk okadar stresli geçtiki 3 yılım her ay ağlıyordum olmadı diye🤦♀️ en son psikolojik olarak kendime meşguliyetler buldum o ay hamile kalmışım ve ben okadar beklemiyordum ki 9 gün geçmesine rağmen yarın olurum diye diye bekliyordum eşim doktora götürdü dayanamadı artık öğrendikki hamileymişim 🤗🤭 demem o ki stres engelliyor lütfen stres yapmayın bide vaktinden önce çiçek açmaz 🙏
Kucukprens06 Kızlar birde ben yaklaşık iki ay kullandım keçi boynuzu özü çok etkiliyor hamile kalmayı daha doğrusu ben eşime ve kendime aynı anda kullandım her sabah birer yemek kaşığı araştırabilirsiniz
Yello Kızlar cevaplarınz ıcın tesekkur ederım . Evet haklısnz doktorumda bana gebelıgı takmıcaksın takarsan olmaz dedı bu ay cok heycanlıydım ama o ıkı gunu degerlendıremedıgım ıcın cok kızdım kendıme sonra dedımkı eger rabbım nasıp etseydı her sekılde olurdu hayırlısı boyleymiş bakalım onumzdekı aylara artık nasıpse.. bendede hafıf pco varmıs o yuzden yumurtlama gunlerım degısıyo malesef mecburen test yapoyorm yoksa kacıyo hala seffaf bazen beyaz köpuk gıbı akıntım devam edıyor bakalım adetı beklıcez
A_y Yello o zaman sen testi uyguladıktan sonra yada adet döneminden sonra gün aşırı ilişki dene umarım olur Allah herkesin gönlüne göre versin 🤗
Yello A_y Allah razı olsn kuzum evde olsam o dedıgını cok rahat yaparımda çalısınca olmuyor malesef hayırlısı bakalım