smglaaa Bende 1 buçuk sene sonra hamile kalabildim artık olmayacak dedim adetimi 3 gün geçince test yapmıştım anında 2.çizgi çıkmıştı sonra hemen özele gidip kan verdim devlete gitsem sonucu hemen alamazdım o yüzden 1 saate aldım sonucu şu an 27 haftalık hamileyim 😁Durumun varsa özele git canım gebelik testi yaptırıcam de 1 saate sonucu alırsın 35 lira vermiştim ben özelde