Kutame_51
Aslında ilk öğrendiğinizde hemen doktora gittiğiniz için hamileliginiz çok ilerlemiş gibi geliyor size heyecanla hemen doktora gidiyoruz sonra bebekte bir sıkıntı olduğunu düşünüyoruz ama daha çok basindasiniz ben evde test yaptım ardından programda 6+4 teyken doktora gittim kalp atışı bebek kese hepsi görüldü bazılarında 9. haftada bile atabiliyor kalbi o yüzden endişe etmeyin kalbinizi ferah tutun bir sorun yoktur inşeAllah😊