Evinttnc bende adetime 5 gün kala yaptım ve silik çizgi çıktı ertesi günü kan verdim beta 69 çıktı geri 3 gün sonra yine kan verdim 261 çıktı ve gebelik vardı şuan 9+3 üz inşallah seninde vardır ama baktır silik çizginin de pozitif çıkma ihtimali oluyor