sofimam kizlar bən sezeryan olucam inşallah,gerçəkdən sonrası zormu?eskisi gibi rahat olmuyormu bədənimiz?
Deletedmom0098 sofimam ablam 2 çocuğunda da sezeryan oldu eltim de aynı ve eltim ilk çocuğu 5 aylıkken tekrar hamile kaldı Şuan her ikiside eskisi gibi hayatlarına devam ediyorlar ev işleri ve dişarda gayet iyiler Kötü yazılanlara asla inanmayın
Aysen_10 sofimam Bünye ile alakalı ben 3. gün günlük hayatıma döndüm tabi ilk haftalarında belli ediyor ama şu an 2 ay oldu hiç olmamış gibiyim
Slnbsr sofimam canım nasıl rahat hissediyosan öyle yap. Normal doğum yapan bazıları kendilerini ilah sanıp sezaryene laf ediyolar ama sonuçta kötü olsa öyle bir doğum şekli olmazdı değil mi. Ne şekilde doğurursan doğur annesin merak etme, doğum şekli ile ya da emzirmekle annelik belirlenmez. Kafanı takma gebeliğinim keyfini çıkar😘
gurcem Cevremkı herkes sezeryan dogum yaptı canım kımse ölmedı kımsenın cocuguda saglıksız degıl cok sukur hepsı zehır gıbı masallah🤩