bende ankara da etlikte oturuyorum doktor derya burkankuluya gidiyordum sonra tansiyondan dolayı riskli gebeli ge yonlendirdi iyi bir doktor polikinlik altidaydi ama hacettepede çok iyidir şimdi hacettepe ye gidiyorum murat gültekin ve özgür ozyuncu var 10. haftayı geçmediysen bubdoktorlardan randevu al özgür bey çok iyi. mart ayında. randevuları boşalıyordu