Kizimolsun
sinemysbaby ilk hamileliğimin ilk haftasında yani 3 haftalıkken
Triodum 10 çıkmıştı, röntgen çektiler, ve stresten oluşmuştu tiroid, doktorum coğunluk ondan oluyor demişti. Yani ondan 1 hafta sonra düşük yaptım.
Ve tiroid ilacomı yükselttim 50lik yaptım.
Şuan iyi 2 lerde bişeyde,
Dikkat et yinede