Anneyim33 canım bende 6+5 teyim bende ara ara öğürtü oluyor sadece arada ağrı geliyor anlık gidiyor öyle bi belirti bende de yok kişiye göre değişiyormuş belki hiç bulantınız falan olmaz rahat bi hamilelik geçirirsiniz be bu birinci çocuk ikinci çocukta bile farklılık gösteriyormuş doktorum demişti