kadriyekorkmaz sizinle aynı durumdayım bende gebeliği ögrendiğim anda bıraktım.. suan 34+3günlük hamileyim dogumuma 32 gun kaldı ve ınanmazsınız sureklı ruyamda sıgara ıcıyorum hemde ne keyıfle içerken böle keyıflı olmamıstır😂 ama içmek aklımdan geçince bile kendime kızıyorum
10 senedir bebek hasreti çekiyorum hayırlısıyla bütün gebişler bebişlerine sag saglım kavusur🤲🤲