Fatmanne Arkadaşlar 29 haftalık hamileyim başından beri bacak ağrılarından ölüyorum hele bu saatlerde zirveye çıkıyo acılar 😥magnezyum ve kalsiyum kullanıyorum soda içiyorum omlarda işe yaramıyo
123w123w Fatmanne bende öleydim canım 34 haftadan sonra geçer insallah bu seferde çatal ağrısı başlıyor o dahada bir zor kemik ikiye ayrılcak gibi agriyo
Zagrozunannesi Fatmanne benim de çok agrıyor ya kalça kemıklerım ve dız kapaklarım😪hıc bı şey kullanmıyorum bu ay kontrole gıdınce soylıcem☺
anneyimben12 Fatmanne gel bi sarılalım benimki de başladı şimdi aylardır geldi gitmiyo zıkkım bugün doktora anlattım artık ağlıyorum dayanamıyorum diye tek ilacı magnezyum başka bişey yok malesef saatinde düzenli iç dedi oyy oyy bacaklarım ne çektin bee
zynppp 36 haftalık olduk hala afedersin kudurmuş gibi ağrıyor eşim masaj yapmaktan yoruldu adamcağız 🙊
KubraatMacit Fatmanne canım ben şimdi gittim belime bacaklarıma sıcak su tuttum çok rahatladım sana da tavsiye ederim ☺
Fatmanne KubraatMacit bende yapıyorum onu çıldırma noktasına gelince anlık rahatlatıyo sonra yine başlıyo maalesef ama yinede yapayım anlık rahatlamayada ihtiyacım var
Fatmanne anneyimben12 bende her gidişimde söylüyorum artık duymazdan geliyo nerdeyse 🤒 cvp verme gereği bile duymuyo çünkü yapacağı bişey yok sanırım gerçekten 😐