sedasevval 6+6 ilk defa bugün kasık ağrım be batmam var normal mi bu durum? yaşayan var mı yoksa doktora mı gitmeliyim ? cuma günü randevum zaten ama cuma yı beklemesem mi
Minikmelek sedasevval normal de hamilelikte olur da adet ağrısı gibi ama için rahat etsin istiyorsan git canm