Annevebebisi Yeni doğum yaptım kızlar elhamdülillah kızım dünyaya geldi. Yardımcı olabileceğim konu varsa sorularınızı vakit buldukça cevaplayabilirim :)
elifzeynebinannesi Annevebebisi hayirli olsun, Allah anali babali buyutsun insallah, benimde 38+6 daha hicbir belirti yok, kontrollerde ebeler gogus pompasina gerek yok dedi, siz göğüs pompası götürdünüzmü, gerek var mı..:**
EcemAlptkn Annevebebisi allah analı babalı büyütsün canim😌 kaç haftalık doğdu normal Doğum mu bizimde günlerimiz bitmek üzere bu hafta sonraki hafta suni sancı büyük ihtimal ama korkuyorum gerçekten hiç iyi bahsetmediler 🥴
Hatice_mustafa Annevebebisi Canım normal doğum da al tarafını uyuşturuyorlar mi ilk bebeğim bilgi almak iyi olacak dikerken hissediyor musun dikişler batıyor mu yani sen bence n3ler yaşadığını anlatır mısın bize herşeyi merak ediyorum ben 😍
Mavilianne elifzeynebinannesi Başka doğum yapan birisi olarak yazmak istiyorum. Post sahibi yanlış anlamasında ♥️ göğüs pompası bende götürmedim eve geldikten 2 gün sonra almak zorunda kaldım göğüslerim şişti ve Bebek hemen kavrayamadığı için sağmak zorunda kaldım. Bence götür eğer sütün güzel gelir bebeğin tutamazsa sağarsın ♥️
Annevebebisi EcemAlptkn amin hepimizinkini inşallah. normal doğum canım 38+3 de veldi kızım. Düzensiz sancılar dışında hiç bir belirti yoktu. Suyum da fazlaydı bebek kanala inmemişti. Birden nişanım geldi ve sancılarım başladı. Düzenli olunca hastaneye gittim. Tabi ki kendi sancınla doğum yapmak çok güzel bişey. Ama acı çekmek olarak dağlar kadar fark yoktur arasında hiç sıkıntı yapma kendine belki gerek bile kalmaz. Bi bakmışsın bi gün önce kendi sancıların tutuvermiş :))
Annevebebisi Hatice_mustafa bak bunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim dikişte hiiiç bişey hissetmedim. Sadece sprey sıktılar. İstersem uyuşturulabileceğimi söylediler ama istemedim. Zaten bebeğini görmüşsün tenini hissetmişsin inan hiç ama hiç hissetmiyorsub dikişi. Gerçi dikişlerim çok değildi ama elhamdülillah hiç bir sıkıntı yaşamadım dikiş konusunda. Herkeste farklı olabilir tabi ki
Annevebebisi Deletedmom0098 hayır sadece son attığını hafif bir iğne batması gibi ki onu da hissettim diyemem. Kesinlikle büyütüldüğü gibi olmadı. Hiç korkmaya gerek yok. Zaten bebeğini kucağına almayı başarmışsın allahın izniyle. Dikiş ne ki :)))
Bsrkrgz Annevebebisi sancınızı evde çektiniz mi? Hastaneye gittiğinizde kaç cm açıklık vardı? Suni ile destek oldu mu? Ve çok mu ağrılı bu sancı tarif eder misiniz benimde az kaldı nasıl karşıladınız sancıları😊
Annevebebisi Bsrkrgz 4 dkda bire inene kadar evde çektim. Benim nasibime som 1 haftada 2 3 defa yalancı sancılarım olmuştu. Açılmam zaten 3 cmdi. Hastaneye vardığımda 4 cm açılmayla şiddetli sancılara başladım. Evet kandırmak istemem kolay olmadığı kısımlar oldu ama kolaylaştırıcı bazı yöntemler var. Mesela derin nefes alıp vermek, ılık duşa girmek. Bir de o sancıların geçici olduğunu artık minik yavrunu kucağına alacağını düşünmek :))
Annevebebisi emine45 bence hiç bir normal gerçekten aşırı kolay değildir. Belki bikaç istisna vardır. Ama aşırı zor da değil normal doğum. Öyle olsaydı insanın fıtratına yerleştirilmezdi. Sadece kendini iyi motive etmek çok büyük avantaj. Bir de doğum vakti geldiğinde garip bir şekilde insana büyük bir cesaret yükleniyor. Epidural yaptırmadım. Sancıyı hissetmek, ıkınma hissini en doğal şekilde hissederem doğum yapmak istedim. Elhamdülillah allah da ihsan etti :)
Annevebebisi Mavilianne yok yok yanlış anlar mıyım. Benim ihtiyacım olup olmadığını sordu arkadaşımız ona cevap olarak dedim. Tabi ki kişiden kişiye değişebilir :)) Belki ihtiyaç olur diye aldım. Ama yanımda taşımak istemedim evimiz hastaneye yakın olmasının rahatlığındandır belki :)) neyse ki ihtiyaç olmadı :)
Annevebebisi Annevebebisi böyle büyük büyük konuşuyorum da çok sıkıntıları olan farklı imtihanları olan annelerimizin kalplerini kırmayayım. Normal seyrinde olan doğumlar için fikir yürüttüm sadece :)
Annevebebisi Bsrkrgz inşallah en güzel vakitte siz de kucağınıza alırsınız :)) Allah yardımcınız olsun kolaylaştırsın❤️