Srn18 Arkadaşlar doktorum özel hastaneden ayrılıp özel muayenehanesini açtı . Ama nerde Doğum yapacağım belli değil şu an bi hastane ile anlaşmış ama değişebileceğini söyledi . Sizin hiç başınıza böyle bir durum geldi mi ? Özel muayenesi olan doktora giden var mi hiç Aranızda ?
minnakmina Srn18 bizim bi akraba gidiyordu ama anlaşmalı hastanesi vardı orda dogurdu eger anlaşacagı hastane çok pahalıysa ödeyebilirmisin oda var doktor kadar hastanedeki ebelerde çok önemli dogumun büyük bir kısmını ebelerle geçiriyoruz sonuçta
Nesrinimsi Srn18 canım benim doktorum da özel muayenehanesi var ama kendi anlaşmalı olduğu özel hastane dışında farklı hastanelerde de doğum yaptırıyor. Ama ücret bakımından anlaşmalı olduğu hastane ön planda
MerveOzgeAk1453 Srn18 özel muanedense bence özel hastaneye gitmek daha sağlıklı.Doktorunun yeri belli ve sürekli her türlü ulaşım sağlayabiliyorsun.