Kelebeekk Merhaba hanımlar , 20 haftalık hamileyim. Göbeğim çıktı baya. Özellikle akşam saatlerinde göğüs kafesimde inanılmaz bir ağrı oluyor. Aranızda yaşayan varmı? 🤷🏻♀️🥺
Minikkuzuma Kelebeekk bu çok normal canım her hamile Yaşar yaşayacak çünkü göğsün büyüyor süt doluyor omuzların kısaca kemiklerin gelişiyor ben kalp krizi geçiriyorum zanneder dim o derece bir ağrı sıcak duşa gir rahatla ama bu olacak korkma sadece SABIR
Kelebeekk Minikkuzuma evet bazen bende kalple ilgili sanıyorum sonra ufak ufak nefesler almaya çalışıyorum geçiyor gibi oluyor. Evdeyken duşa girebiliyorum ama dışarda olunca çok korkuyorum 🥺😔 tşk ederim cvp için