minnakmina Gmzeahr bizim bütün akrabalar şehir hastanesinde yaptı ebeler çok iyi refakatçi sancı sıklaştıgı zaman gelip duşa sokuyormuş seni ben merisnden istanbula geldim burda doguracam
Gmzeahr Ben de forum yaşam ahmet isiktan a gidiyorum .detaylı ultrason için şehir hastanesine gitmiştim