Masalumut 29 haftalik hamileyim we teyzemi kansrden ksybttkten sonra bir haberle haftaligim ortya ckti hipokondryzs yani hastalik hastaligi o kadar ilerlemisti ki rahtszlgm uc gunde gecebilecek grbi aylarca atlatsmadgmi bilirim pskolojikmen burnum kanadi diye hayati hem kendime hem ailme zehir ettgmi komsumuzn hastalgni duynca sabaha kadar agladimi biliyorm en son pskytra gittim cok ilac denedim ama bana yarayan Prozacti ilaci kullandkca eski enrjme kawustum nisanlaninca bunu esime soylmye cekindm we bir sene olmusken ilaci doktor kontrolnde biraktm ewlndikten bir bucuk sene sonra takntilarm yine basladi tatile gitmistik we o tatili hem kendime hem esime hem de yanmdakilere zehir ettim tatil donusu yine ilaca basladim yine duzeldim ayni ilacla hamile oldgmu ogrendm ilaci tsmamen biraktm ogrendgm andan itibaren 7 aylik olduk simdiye kadar normal hayatima dewam ediyorum insallah tekrarlamazdiye dua ediyorm surekli Yani ilacta kesin cozum degil surekli tekrarliyor biraknca Allah yardmcmz olsn cok zor hem de cok cok cok