Kızlar 30+5 olduk bebeğimin üç gündür hareketleri çok azdı şu an sol tarafıma yatıp dinleneyim dedim çok hareketlendi ama karnımın çok aşağısında neredeyse rahimde hissedeceğim tekmelerini birde afedersiniz ama her an idrarın altıma kaçıracağım hissi var ilk gebeliğim tecrübesizim bunun sebebi nedir?