Gizemabc Hanımlar kullananlardan ya da bilenlerden cevap bekliyorum; makineyi sadece bebek diğer göğsümüzdeyken kullanmıyoruz değil mi?
ylzzz Gizemabc bana kullanan bi ark önerdi aldım.o çok memnun hepsini bi kenara koyup onu kullanıyormuş sadece. Bende anneme taktım acıtmıyor dedi 😃 Doğum yapmadığım için denemedim çok umutluyum ama mochiden 😃
ylzzz Gizemabc sordum bakayım emzirmezken de kullanıyor mu. Bana diğer göğsüme de alacam diyordu sanırım normal zaman da da kullanılıyor
ylzzz Gizemabc kullanılıyormuşemzirmeden de. Ama emzirirken diğer göğste akıyormuş o sütü boşa vermemek için çok kullanışlı oluyormuş
Nuraslanklc Emzirme sırasında vücut daha verimli olduğundan sağımı emzirirken yapmayı öneriyorlar mochi de o şekilde iyi sonuç veriyormuş o sebepten emzirirken yoksa emzirmezken de kullanabilirsin ama emzirdiğini andaki kadar iyi sonuç alamayabilirsin😌