havva3221 aynısı bnim başımdaydı canım cuma günü 38+2 de zorunlu sezeryan oldum Sakarya üniversitesi eğitim araştırma hastanesi riskli gebelikte. Çok şükür ben de bebeğimiz de çok iyiyiz taburcu olduk bebeğim 10 dakikalığına solunum yüzünden girdi 10 dakikada çıkarıldı bizimki de 35. Haftayla uyumluydu :) doğum yaptığım gün son doplerde kilosu 2714 gram boyu 47 cm geldi. Doğunca 2695 boyu 48 cm. Doktorum doç perinatolıgtu çok güzel geçti hiç sıkıntı dert etme doktorunu dinle bebeğini riske atma. Doğum hikayemi ayrıntılı okuyabilirsin profilimde senle aynı şeyleri yaşadım. ...