Emos_64 3birden Ihlamur dışında bitki çayları yasak demişti doktorum canım. Bazıları kanamaya bazıları düşüğe ve bazı bitki çayları da kasılmalara böylece erken doğuma sebep olabiliyor bu yüzden genel olarak bitki çaylarından kaçınmalıyız 👍🏻☺️
Caydemir 3birden ben bronsit oldum. Ihlamur iciyordum bir bardak. Doktorum kasilma yapar diye onu bile yasakladi. Gonul rahatligiyla izin verilebilen tek bitki cayi nane limon
Derya6121 Adaçayı ve yeşil çay kesinlikle zararlı damarları genişlettiği için. Tek içilebilen ıhlamur
Gizemabc Derya6121 doktorum ödem artırıcı özelliğinden dolayı günde 1 kupayı geçmemek şartıyla yeşilçay içebilirsin dedi. Çok severim, arada içiyorum