Gnalbayrak bence yaptırmalısın canım şöyle örnek verim arkadaşım kandan baktırıyordu 60 70 çıkıyordu şeker yüklemesi yaptrdı gebelk şekeri ortaya çıktı yüksek olduğu için hastanede yattı insüln vurdular tedavi görüyor. Yani onu yaptırmada bilemicekdi ve allah korusun bebeğede kötü etkisi oluyor. Doktorum bana önerdi ben yaptıracam çarşamba günü. Hiç düşünme bence. Ve bu aralar çok çoğalmış doktorum 30 hastamdan yarısında çıktı dedi