Flyk Ben yaptım. Zeytinyağı ile parmağımı yagladim yavasca yaptım. Hic acimadi. Hatta yaptıktan sonra ki kontrole gittiğimde doktor yumusamis devam et böyle dedi. Doğuma kadar her gun yaptım alttan tekrardan muayene edildiğimde doktorum muthis normal dogum icin çok iyi dedi. Faydasi var en azından yumusuyor esnetiyor