Nisaa11 Kızlar 39+2 haftalığım bugün sancılar çıktı doktor perşembeye kadar olmazsa perşembe gel dedi. Doğum sürecini hızlandırmak içim hurma suyu falan diyorlar nasıl yapılır bilgisi olan var mı