Merve-yoruk97 asla ilaç ve başka şeyler deneme kesinlikle masaj yapmalısın kızım 1 aylık olunca hastaneye kontrole götürdüm dedi masaj yapıyormusun sertçe ama hayır dedim dedi böyle yaparsan 1 yaşına kadar çekersin nasıl yapacagımı gösterdi 1 ay sonra da gaz sorunumuz tamamen bitti aynen şu şekil yaptım karnının üst kısmından aşagı dogru bastırarak gazları aşagı topluyoruz bunu en az 5 defa yapman lazım dedi sonra çevirip aynısını sırtına yapacaksın iki elinle bastırarak yapacaksın ama sonra tekrar düz çevirip bacagını karnına dogru çekeceksin bana dedigi tekşey sakın korkma sen korkarsan yapamazsın bebegin iyiligi için yapmak zorundasın ve çok işe yaradı