Denizinannesi1 Kızlar bugün 39+3 haftaligiz cuma günü 40 hafta olacağız bugün kontrolde doktor bebeğin suyu çok az bir miktar az dedi çok sık idrara çıkıyorum acaba ondanmidir ne yapayım sizce 🤔
Ysmgns Denizinannesi1 benimde suyum azalmış doktorum yarına yatış verdi 40 hafta doldu yarın propess ile dogumu başlatacak su azlığı varsa sıkı takipte olmalısın
Denizinannesi1 Hatice_mustafa doktorda birşey demedi cumaya tekrar gidecem kontrole bakalım ne olacak
Hatice_mustafa Denizinannesi1 Temkinli git kuzum eşinde olsun yanında korkma 40 haftaya girmissin doğuma alabilir belki doktorunuz . SAĞLIKLA gelsin annesi ya 😃😍