Tugbaolgnn Merhaba hanımlar ben şuan 27+1 haftalık hamileyim 4 gündür belimin sağ tarafı ağrıyordu yatarken fln uyuyamıyordum bugün ise kalktığımdan beri aynı ama uzandığımda bir arı yok ayağı kalkıp iki üç dakika yürüdüğümde ağrıyor ve eliğip kalkamıyorum bile sizce nedeni nedir? Geçiçi bir durum mu yoksa artık hep mi böyle olucak ?
Aysegnl51 Bende 22. Haftadayim böbrek tarafin mi agriyor yoksa sag taraf belin mi ? Inanilmaz açıyor arada bir