Selam, benim ilk hamileliğim 38 yaşındayım 11 haftalık. Benim biraz sıkıntılı geçiyor hamileliğim. Antidepresan kullanıyordum hamilelikle beraber bıraktım tabi ama beni zorluyor. Hamile kalmadan bir ay kadar önce de safra kesesi ameliyatı olmuştum. Oda tam iyileşmeden hamilelik başladı. Günde 2 paket sigara içiyordum. Onuda hamilelikle beraber bıraktım. Sigara bırakmanın streside eklenince, yaşda çok genç değil işte, yani kolay geçmiyor benim ki🙂))