Anne18 Allah biliyor ya 6 yıl boyunca çok istedim.Ama hiç bir sebep yokken olmadı.ve öyle bir anda olduki İmkansız dedim benim hamile olmam.şuan 37 haftalık hamileyim ve 37 hafta boyunca tüm duam sizlereydi.Allahım kimseyi evlatla,evlatsızlıkla sınamasın diyorum.Doktor doktor gezmek o kapıda saatlerce beklemek bir umut demek okadar zor bir durum ki.Rabbim daha kötüsünü yaşatmasın.Rabbim tez vakitte kucağınızı doldurur inşallah evinizi şenlendirir inşallah.