Merhaba bayanlar 17 + 4 haftalık gebeyim . İlişkiye girmiyoruz. Fakat hem karnimin sağ tarafında agri oluyor. Hemde vajinadan gaz geliyor . sizce bu normal mi ? İlk gebeligim olduğu için pek bilgi sahibi değilim .😢😣 yardımcı olabilirmisiniz acaba bu konuda ..🙏🙏