Mavi1453 Kızlar benim gibi olan varmı 12+6.haftadayım aşırı bel agrısı cekiyorum şimdi böyleyse ilerleyen zamanları düşünemiyorum bile.
2104 Mavi1453 aynen yerimden kıpırdasam ağrıyo iş yapmaya çalışsam ağrıyo hareket etmesem ağrıyo daha öncesinde fıtığım vardı bin katı ağrıyo sanki 😞😞
Sezas Kızlar ben 22. Haftadayım benim yeni başladı erkek çocuğu olduğu için zorlar dediler . Ama bünye ile de alakalı ben zayıf ve minyonum sadece göbeğim çıktı o yüzden o da bacaklara basınç yapıyor ağrılarım ondan oluyor . Umarım en kısa zaman da iyi olur