Hatice_mustafa fatmanurercatim Ay deil kuzum 3 buçuk yıl sonra hamile kaldım ve bugün cinsiyetimizi öğrendik ERKEK o yüzden bebek istiyorsan sabır ve zaman diyorum ben herkeze zamanı var Allahu Teala seni en güzel şekilde mukafatlandirsin inşallah.😍
melikeyakisikli fatmanurercatim 1 ay sonra kaldım sonra boş gebelikten kürtaj oldum 4 ay sonra tekrar kaldım şuan 30 haftalığız canım 😌
fatmanurercatim Hatice_mustafa birde adetim biteli 2 gün oldu ovulasyon testi varda nasıl yapsam bilemedim bu konuda bilgin var mı birde onu deneyim canım
Hatice_mustafa fatmanurercatim Canım o konu hakkında bir bilgim yok yanlış yönlendirme yapmiyim ama internetten araştırma yaparak bilgi sahibi olursun bence
2104 1 buçuk yıl. Bence herkese göre bebek zamanı değişir. Kendini nezaman hazır hissediyosan ozaman yap 😉
Emireelif 2 yıl 3 ay sonunda hamile kaldım çok şükür şuan 21+3 olduk 😍Darısı isteyen herkesin başına inşallah
Recbey fatmanurercatim 6 ay sonra kalmıştım fakat düşük yaptım ondan sonra 7 ay sonra hamile kaldım ogluşumu bekliyoruz inşallah 😊
Sweetblonde88 fatmanurercatim 3 ay sonra hamile kaldım kalp atışı olmadığı için 9.haftada kürtaj oldum. Daha sonra korunmadıgım halde 10 ay sonra oldu. Her bünye farklı. Normal şartlarda bile 1 yıl olmazsa gelin diyor doktorlar.
Zilan__zilan fatmanurercatim evliliyimiz 4 yıl ama bebek düşündükden 8 ay sonra rahim filminden sonra hamile kaldım düşük oldu şuan 6 ay geçti daha yok adetime 4 gün var
Erkanpasam fatmanurercatim canim ben iki ay sonra kaldim ama simdi kardes istiyoruz 1 yildir allahin isi hic bir sorun yok ama olmuyo
Seda_123 fatmanurercatim 1 buçuk sene sonra hamile kalabildim olmayacak dediğim ümidi kestigim an hamile olduğumu öğrendim hiç doktorada gitmemiştik 😊