Hamilebirben8 kardeşim ben de aşılamayla hamile kaldım ilk seferde tuttu çöl şükür , hamile misin bilmiyorum belirtilerin öyle gibi bi ihtimalin olduğunu gösteriyor ama sadece iyi dileklerde bulunmak için yazmak istedim inşallah Rabbim sana da evlat nasip eder . Ben de geçtim bu beklemeli yollardan anlıyorum o yüzden .. ♥️