Fnddgll benim ikinci hamileligim. Şuan 10 haftaliğim. Daha bebek hareketlerini hissetmezsin canim 😊 o dedigin şey bagirsak hareketleri. Benim ikinci hamileligim oldugu halde ben hissetmedim daha 😁 sabret birazcik daha 16.haftadan sonra hissetmeye baslarsin 😊