Hanifee 15 haftalık hamileyim ara ara birkaç gün süren şiddetli baş ağrısı oluyor. Şimdiye kadar 3 kere oldu. Böyle baş ağrısı yaşayanlar var mı acaba?
Zeykem Hanifee bende 14+5 im acayip ağrıyor dehset ya ben bısey ıcmıyorum korkuyorum buz kompleksi yapıyorum enseme sogutucu bantlar var alnıma ondan yapıstırıyorum tabıkı hıc bır faydası olmuyor ılla kendı gecıcek kazan gıbı bır kocaman kafayla gezınıyorum bütün gün😥😒😔😔😔😔😔🤢🤢
Tubafatih Malesef canım benimde var 15 +4 üm çok ağrıdı geçmesini iki parol içiyorum hamilelikten diyor bide sinüzit felan Allahım şifa versin doktor bana 50 kilo üzeri iki tane içmemi söyledi
Hanifee Tubafatih parol bana hiç fayda etmiyor Canım bazen günde iki tane içiyorum üzülerek ama yok geçmiyor 😞
Tubafatih İki taneyi birden iç bende ayrı ayrı içmiyorum Allahım şifa versin benim bir gün boyunca sürüyor geçmeyince içiyorum 😊
AycanFb Ben normalde ağrı kesici içmem evime bile daha yeni girmiştir o yüzden benim diş ağrımı geçirdi bünyem ağrı kesiciye alışkın olmadığı için sizde çok içmiyorsanız size de etki eder.
Hanifee AycanFb günde iki tane alıyorum ama geçmiyor her gün ağrımıyor arada bi ağrı oluyor oda maalesef iki gün sürüyor ağrı kesici de geçirmiyor maalesef 😑
Tubafatih Hanifee yok 50 kg üstü 2 tane birden dedi doktor bana bir tane geçirmiyor en zararsız ağrı kesisici
selen8sefam Ben geçen gün yaşadım 2 3 gün başım ağrıdı gribim bide ondan mı oldu hamilelikten mi anlamadım
Hanifee AycanFb dün doktorumda söyledi canım parolun serumu varmış inşallah bi daha olmaz ama olursa da acile seruma artık