Esma_Pinar02 Merhaba kızlar. 24+4'üm şuan. Hurmanın açılma yaptığını biliyorum. Peki yaş hurma diye tabir edilen cennet hurmasında/meyvesinde de böyle bi durum söz konusu mu?
Kayraruzgar Esma_Pinar02 ben hamileliğim boyunca aşerdim yedim 😊 kilo kilo yiyorum tam mevsimi hamileler içinde çok faydalı hurma ile isim benzerliği var sadece afiyetle ye😋😋😋
Melikeeeerm Esma_Pinar02 bende çok araştırdım bunu ama net bisey öğrenemedim günde bi tane yemiştim ben zararlı olur diye
Esma_Pinar02 Melikeeeerm Ben de yersem bi taneyi aşmıyorum cnm. Daha çok çeşit tüketiyorum. Misal bi tane muz, bi tane mandalina, bi tane nektari gibi. Hepsini bir değil de bir iki saat aralıklarla tüketiyorum gün içerisinde.
Kayraruzgar Esma_Pinar02 gayet güzel bi ara düşük tehlikem vardı (en başlarda) ama ne mide bulantısı ne başka bişey prenses gibiyim oğluşum olcak 🙏🙏 ya sizin ?☺
Esma_Pinar02 Kayraruzgar Ben de 3.ayımızda bi düşük tehlikesi yaşadım. Atlattık Allah'a şükür. 🤲 Bizim de kızçemiz olacak inşallah. 🤰