Melis355 30 +4 de rahim ağzı ölçümü yapmaya başladı doktorum.iyi ki vajinal bakmış hem rahim ağzım açılmaya genişlemeye hemde kısalmaya başlamıştı.Nst de 100ü vuran sancılar çıkınca erken doğum riskim oluştu.hastanede 2 gün yatarak durdurdular. 33 olduk Halen beklemedeyiz doğum için . Sezeryan olacak diye ihmal edilmemeli bence. Bende ikiz hamileyim sezeryan olacak büyük ihtimal.