Gullcha Kizlar idrar yolu enfeksiyonum icin doktorum monurol onerdi bol su icmemi soyledi. Henuz 4 haftaligiz. Bebegime herhangi bir zarari olurmu enfeksiyon yasayan annelerimiz varmi aramizda
ucmgk21 Gullcha Gebeliğin başından beri enfeksiyonum var Her şeye çok dikkat ettim Günde üç defa iççamaşırı değiştirdim iççamaşırılarımı ütüsüz giymedim bir haftalık ilaç kullandım geçirmedi şimdi bugün yeni bir ilaç verdi doktorum on günlük günde üç tane içerek onu deneyeceğim elimden geldiğince çok su içmeye çalışıyorum korkuyorum da bir yandan umarım geçer 35 haftalıkz bu arada
Gizemabc Gullcha her enfeksiyon bebeğe zarar vermez demişti doktorum. Zaten idrar yolu enfeksiyonu geçirmeyen, bununla uğraşmayan gebe yok denecek kadar azdır. Doktorunuzu dinleyin, bol bol su için. İçinizi rahat tutun😊
CerenAkbulut Gullcha idrar yolu enfeksiyonu bebeğinize ciddi zarar verebilir önlenmezse evet. Monurol iyi bir ilaç tek seferde kesiyor ve bebeğinize bir zararı yok.
Tgb2310 Cnm bende varmı yok mu bilmiyorm idrarımın rengi biraz koyu çıkınca araştırdm idrar yolu enfeksiyonu bebeğin düşmesine erken doğmasına gb tehlikeli sonuçları varmş 3gündür içtiğim sıu miktarına dikkat etmeye çaluşıyorm sende dikkat et sonra da tekrar test yaptırırsn gğnde enaz 2.5-3 lt su iç
Gullcha Tgb2310 kuzum 3 litreden fazla iciyorum o kadarda dikkat ediyorum oluyor yinede 😣 daha cok yeniyiz dikkatli olmam lazim
Gullcha ucmgk21 tekrarliyor ne kadar dikkat etsekte kuzum bende cok ozenli davraniyorum ogrendigimden beri ama yine oluyo off insallah atlatiriz Allahim saglicakla bebeklerimizi kucagimiza almayi nasip etsin
CerenAkbulut Sonsuna ben 3 kere falan idrar enfeksiyonu geçirdim hepsinde kullandım. En erken 9. haftaydı sanırım.