Halimemermertas Mrb anneler 13+1 haftaligim bugun yukustan inerken ayagim kaydi ve popomun ustune dustum.cok sukur agrim akintim yok ama korkuyrm😑 doktorum agrin olursa gel dedi 😐
Deletedmom6 Halimemermertas Bişey olmaz ya benim ablam hamikeyken tepeden bildiğin yuvarlanıp aşağı düşmüştü ama allah kurtardı ağrın olursa ama hemen hastaneye git
Meleyke97 Halimemermertas bende 10haftaligimda ayagim kayip popomun ustune dusmustum. kendi tutmak istedim ki dusmiyeyim iyikk hafif dustum Şükürler olsun ki bisey olmadi. Simdi 13haftaligiz))
Fatmanzmgl Halimemermertas bnde 16hftalkken hamaktan düştüm çok şükür bisey olmadi hemn doktra gttm 24saat cok onmli demsti agri kanama olirsa acile gel demsti