Ruhsuz Kızlar 2 haftadır diyet yapıyorum, zor alıştım ama bazı günler çok acıkıyorum başım ağrıyor, çok halsiz oluyorum ara öğün harici ne yesem sıkıntı olmaz acaba!?? 11+6 günlük hamileyim 10.haftamda şeker yüklemesi yaptı doktorum 1.saat 231 2.saat 54 çıkmıştı 1 hafta diyetten sonra açlık 106 tokluk 91 cıktı diyetine cok dikkat et dedi yoksa insülün başlanır dedi
yarennn79 Ruhsuz meyve yemek istemiyosaniz 1 dilim tam buğday ekmeği ve peynir yiyebilirsiniz yada tam buğdayli sekersiz kek ben hastanede yattım o zamqn arada böyle şeyler getiriyolar da doktorum aynı burdaki gibi besleniceksin demişti